Nagyon sok mindennel még nem készültünk el, de közel 3 napnyi munkával sikerült csúszásmentes rétegelt lemezből padlólemezt készíteni az autóba. Erre azért van szükség, mert az autó padlólemeze hullámos, amihez nehéz bútort rögzíteni és kényelmetlen állni rajta. Szóval lefedjük csúszásmentes rétegelt lemezzel. Az első lépés: kitakarítani az autót.
A rétegelt lemez alá még kerül hangszigetelés és rezgésszigetelés. A Techfoam-tól vettünk 10mm-es hangszigetelő filcet.
És Hanno-Protecto rezgéscsillapító lapot (amit még nem helyeztünk be).
A 18mm-es csúszásmentesített rétegelt lemezt a biatorbágyi Pannon Falap-Lemeztől vettük (mert csak ők tartottak raktáron a közelben). Mivel az autó padlója szabályostól nagyon messze van, papírból először sablont készítettünk, hogy tudjuk mekkorára kell vágni a lemezt.
Ez nem volt rossz döntés, még annak ellenére sem, hogy legalább ötször kellett utánjavítani a körbefűrészelést.
Aztán körbevágtuk.
A munkabiztonsági követelmények szigorú betartásával.
Majd számos javítás után végre beillesztettük a lapot.
Mivel a rögzítési menetek sajátos méretűek, csavart külön kell gyártatnunk a Gesserit Kft.-vel.
(PS: A képek elég tendenciózusan lettek kiválasztva, a munka nagy részét Csaba édesapja csinálta, akinek ezúton is hálásan köszönjük.)